Puding Berempah Oren


Jam 5 pm , 010909
Tempat ; Dapur Ampang
Tema ; Masak-masak.

Heeeee..

Setelah sekian lama berpisah....aku bertemu lagi bersama kamu...

huh...betapa sibuknya aku sejak akhir2 ni..

packing barang..aku nak pindah dah.....ke lokasi baru ni BANDAR BARU NILAI,N9.


hmmmm.....sapa nak tolong packing?!!!! RM 0.10,1jam..

heeeee...

Wea! jangan pulak korang terima tawaran tu,...sebab tawaran tu x terbuka kpd anda-anda dan anda

lalalaaaaaaaa...

Membebel pulak...okeh2...

Asalnya aku nk bagitau pasal picca di atas tu...

namanya jelas telah terpampang jadi korang pikirlah...

yang bestnyer...sedap tau....sapa nk rasa???

mai aku buatkan......bagi aku modal.30minit siap..he he

Tata..




4 inbox:

sharamli said...

kamo0 buat?

sah ...memang sah..
TAK SEDAP!!!!!

Dhada said...

Guna rempah apa wehh ? :P

Dba Ghani said...

sharamli ; eceh..makan pun x...ckp byk la pulok!heeee

Dba Ghani said...

dhada; Serbuk kayu manis

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes