frenz

it's a long time dah x berblog..(betul ke englis aku?? hehe)
rindu kat kamu semua..lebih2 lagi follower aku... hahahaa..
sorry laaa... sibuk la since duduk bujang yg jauh terpinggir.

kalu dlu,boleh la aku hari2 post kan..kan..kan? well.dah nak abis sem 4 dah ni..
dan cutiiiii pannnnjannnnggg... he he eh ehe



ceritNYA gini, korunk rajin2 la tekan blog bru aku tu...yang dah lama jugak.cuma x sempat nak promote...

tekan je kat KOLEJ UNITI aku yang popular dengan genjala sosial sekarang.
btw,sy bukan budak baru belajar okay...

miss la kurunk...c u later

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes