Kamu Kejam OK!

aku hanya seorang yg sgt diam dan sabar
kalau ape saja idea aku bagi, die aja nak betul
fine!!

cite panas hari ini

satu hari si ibu mendapatkan information mengenai si purple

si bumbung pun menceritakan. dan timbul satu cerita disebalik

Keadaan yg tidak pasti ok



Si bumbung : kenapa mau pergi
si motor : kerana tidak tahan dengan si purple
dan seolah-olah si purple sgt jahat sehingga menyebabkan motor pergi
Aku tidak faham kenapa statement itu keluar dari mulut motor ok!
sedangkan,motor yang buat aku jadi x tahan dengannya.. tapi,
aku sabar beb! aku sabar...! kalu x sabar mmg aku mengadu je!
tapi aku bukan kaki adu la kau tau la kan
suka bagi pendapat sebab
BILA ORG BAGI PENDAPAT MAKNANYA 'kalau x ada angin mcm mana pokok bergoyang?'

sama la seperti, kalu sesuatu isu timbul, mesti ada org yg bercerita / mengadu

kita ni bila org bagi pendapat, pikir tersirat la sket..jgn suka hati kata org tu rude oke FINe! sambung balik ..


sejak motor balik kursus yg baru 2weeks tu, mula la naik tanduk.. bagi arahan sana,buli org sana,dalam seminggu motor buat kat purple.. tapi purple jenis x suka ingat cite lama..so dah lupa.. mlas nk refresh


tapi masih ingat, pada bulan ramadhan tu,sebulan purple kene tahan..sampai motor siap perrliiiii purple lagi tau.. siap purple kene tadah tengok muka masam mcm tempoyak basi tuu
sampai 1 tahap.. purple tulis je dalam buku rekod sebab motor keluarkan budak awal dari kelas.. pengajaran tertunda..dan bla bla bla
kalu ikot logik! sapa yg x tahan dengan sapa?! pikir laaa
bye!

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes