Segmen Terkejut :)

Bermula la sketsa pertama.
Episod terkini dan akan diupdate dari latest ke lamaa..
bru gempak!!
sebenarnya ambik dari facebuku je. haaaa
*********************************
Satu petang yang tidak panas,tapi membara
Si purple; akk ingt nk buat hiasan kat kelas tu nanti
Si merah; kak. Kita ni buat kerja lebih buat pe. Gaji pun mcm tu jugak. X berbaloi tau x.
Si purple; diam terpaku.dan hampir terpengaruh.

gila kau kentang ape x terpengaruh.. tapi aku buat je jugakk.. buat kerja la sebab kesian kat bumbung tu, temehek-mehek suruh aku buat..

aku mana reti nak kretif kena jugak tunggu adeks aku tuu
last-last bila aku blah dari tempat tu,aku buang sekali usaha aku
betul pe tindakan aku, aku datang dengan usaha lebih skit ,aku blah aku bawa la semua usaha aku tu
x dengki (x baek tau pkir mcm tu)
just terluka dengan cara yg agak kasar dan kejam
cara bumbung lagi kejam dari cara motor tinggalkan bumbung
p/s : tambah watak : si purple & saga same person :)
LEPAS ni banyak lagi terbongkar..lagi elok cerita supaya x jadi mcm aku, tapi aku x aibkan sesiapa coz korunk x kenal nama sebnarnya pun kan kan kan
KESIMPULAN? " kerja kerana ibadah,minat atau gaji"
renung dan selamat beramal ; thx PROF IZZI banyak bagi semangat kat aku :)

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes