Kawan Baik ?

bloggerz!! 

 apa makna KAWAN BAIK dalam kamus korunk?!! (think jap!)



'Selemah-lemah manusia ialah orang yg

 tak boleh mencari sahabat 

dan 

orang yang 

lebih lemah dari itu 





ialah orang yg mensia-siakan sahabat yg telah dicari" 





- ( Saidina Ali)'




  pada aku, kwn baik adalah segalanya.. 

 BURUK.. 

BAIK.. 

MENYAMPAH.. 

AIB.. 

MENYUSAHKAN.. 

MEMBANTU.. 

 adalah rahsia antara sesama sendiri.. 

 kalu x puas hati,mestilah kene luahkan kat kwn baik kita tu je..

 x yah laa smpai crita kat org lain (org tu dah la x kenal kwn baik kita pun..) 

 kawan baik adalah tmpt kedua utk meluahkan 

mslh yg mungkin kita x syer ngn family kan? 


maka,jagalah aib kwn baik kita..

x yah la nak crita sgt kan.. 

 ahhhh,.

 RINDU KAT KWN BAIK AKU dulu.. 

 die la org yg tegur aku,
tahan ngn aku,
nasihatkan aku,
susah dgn aku,
senang pun sama,
x berkira pun jugak..
mcm2 laaaa..
blajar pun sama2,
siap aku buatkan asiment die tau,
x la 100% buatkan, just tolong dan bagi idea.. 

teringat lepak smpai 5 pagi..
 hahaa..pasal asigmnet nye pasal.. 

 skrg..masing2 bz kerja! :( 

 chiow!

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes