Cinta

Cinta sesuatu yg indah
Ia juga melekakan
Ia juga memusnahkan
Ia juga menceriakan.

Cinta sesuatu yg bernilai
Aku terfikir,kerana ia bernilai
sgt susah ditemui sebenarnya ke?
sgt susah utk mencari yg serasi ya?

Cinta juga pahit ditelan
Kenapa ia pahit?
Kerana ia terluka?
Kerana ia berdarah dan membeku?

Cinta sukar dilupakan
Adakah fakta mengatakannya?
Apakah yg sebabkan ia sukar dilupakan?
Kerana kita selalu teringat2 kan die.

Serik tak ke kita?
Ah,aku pun tak tau mana kekuatan aku dlm hal ini
Sebab aku masih belum
sedia menerima cinta sesiapa..




5 inbox:

SHAZREEN HAFIZEE said...

hmmm..cinta?

bagaimana harus kite lalui jike kite jatuh cinta ngan seseorang yang kita tak pernah bertegur dengan nye ponk...hua..nak tegor malu plak...

dba said...

shaz;itu cinta x terluah namanya.

hehee..

kang kalu jelmaan ke?? amacamm?

SHAZREEN HAFIZEE said...

tu lah pasal....memang tak terluah pon.....n jika aku luahkan..bermakna aku menanggung risiko yang tinggi untuk dikecewakan buat kali ketiga berturut-turut...

dBa said...

shaz; hehhee.. kali ketiga?!

wah.... erm.. nk aku tlong ckp kan??
hehe..

x per.skurangnya...die tau kau suke die~~~

dari pendam rasa...tgk die dgn org len~~~

x gitu?!

SHAZREEN HAFIZEE said...

hua..kalau die tau yang aku suke die...bukanye ade ape ponk cik kak..cume die bangge la ade orang suke die....huhu...memang pendam rase je lorh....memang tu je yang terbaik buat aku....

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes