Kawan ke??

Entah la,
perasaan aku sje
atau pun
memang die
dah berubah?!!!

Atau die
ada masalah?!

atau die
membenci aku?!!

atau aku telah
buat die
JAUH HATI?!!


isk!
byk soalan,
yg
aku X ada jwapan

hmm.
entahla,

hati ni susah nk jaga,
dah disuruh hati ni jgn
KECIL HATI
dah di ikat hati ni jgn KECEWA
dah di pesan hati ni jgn MERANA
dah di tepuk2 hati ni jgn ADA SOALAN

aku X paham
dan
hati ni X
mau terima.

isk!!

silap aku?!
tidak!!!!
die yg silap!!
SALAH aku?!!
jauh sekali!!!

hrm..

PENING dan Aku runsing
Aku keliru?!!
aku x paham!!
Aku FRUST!!

ape2 je la..

X duli,
X kesah,
X sesak

( X,TAPI YE!)

8 inbox:

Anonymous said...

-yashaygkacak-

pening pasaipa tatau.. adeyh..
aku sendiri tak paham.. t.t

Mr.Bintang said...

Ape hal ni.. soal perasaan lagi ke? hurmm... tatau la nk ckp pe.. try tny kak bb dba tu.. hehe..

solehpolysas said...

xfaham...

dBa said...

to yasha >> pening sebab,bila kwn yg baik ngn kita,tetiba,jauhkn diri dari kita..
bila tanya,alasn moody..hrmmm

dBa said...

to fizz >> kamu memang..em....t tnya diee

dBa said...

to soleh >> pe kau x paham?!

mr.syazwan said...

sape die tu??? meh sni ku cepuk kepala die.. nge3...

dBa said...

to wan , kau nak cepuk?? hehee..jom!sila!

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes