Ni Jadinya

aku skang ni ada prob weh
dgn
dak2 group!

ntah la...
aku pun penin
kepeningan aku smpai
aku mintak cuti ngn

daddy erk!
maksud aku BOS ok!!

kepala denyut2
sebab aku X paham dgn dak sorang ni

----------------------------------------------------

Ni kisah semalam ok!

Daktu suruh aku print assignment tu
dan b4 tu,die pesan ngn aku,

CEK & PRINT!

aku kata,OK!

bile aku donload and buka,
format lain2.

aku pakai ViSTA
die pakai XP.

jadi,
ada certain2 X leh kuar mcm kat XP.

aku telefon 2/3 times
daktu X angkat.

aku dah risau kepalang
kelas nk start!
aku kat umah jam 4.30
kalu lambat,
sekat dalm traffic jam

aku anta mssge dan kata
aku print jer.

------------------------------------------------

smpai je,
aku tunjuk die,

muke mcm x puas hati.

aku jdi mcm

'erk?!'

sebab daktu suruh aku gi tambah yg tertinggal

aku pun pe lagi,
pergi lah ngn daknu ngn dakni

kami sampai kelas,
aku bagi
dan muke cam
X puas hati.

Adeh!
last2 die
kuar N print sendiri.

dalam hati aku kata,
memang akan jadi masalah.

SEE!!!
dah jadi pun!

so,
daktu cam lepas tgn.

aku pun buat keputusan sendiri
aku juga yg bahagikn tugas
dan aku juga yg akan
deal ngn daktu

sebab daknu ngn dakni serta dakti
dah bengang babi babeng
ngn daktu.

aku cuma kata,
aku boleh syko daktu,
jdi dorang pun ok jer..


skang aku kena settle
dan
buat 2x kerja!

isk!!

kalu kauorg,pe korang akan wat?!!!!


12 inbox:

Kapten Luffy said...

laaa... dalam hal kerja mana sama hal belajar. mana blh mintak cuti2 ni. kena hadapi semua. sebagai leader wajib hadapi.

nasib baik bos tu ayah ko... kalau bos tu org lain... mesti dia kecewa dengan ko

p/s: memang pedas. sori

Anonymous said...

uhuhu xpaham den.. :D

Dba Ghani said...

to lanun > haha..x de pedas pon..lagipun ni baru 1st time aku cuti sendiri dlm setahun ni...
sebab aku keje ngn father aku pun mana penah cuti..

badan x sehat sgt,,,mcm nk demam2 je
nsib baik papa faham! hehehe

Dba Ghani said...

to ien > ni mcm assignment gorup..
berlaku perselisihan....
ketidak puasan hati..
aku jdi mangsaaa

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

aneh uh manusia ceni?
lau die asek tak puas ati je,ko slowtalk ngan die,ckp ngan die,ape die nk sebnanye and terangkan situasi ko..
bia die paam.

mende wat group ni kdg bes,kdg tak bes.tp aku ni jenis ikut pale aku.lau aku ase tak betul,aku ckp.aku tak suke simpan2.kang bingung.lau org tuh cam tak puas ati,aku tnye direct.setel.

i am perempuan said...

biaselaa tu keje ngn org xsebulu. huhuh.

alien said...

pening2,
pergi hirup udara segar..

hi, saya tersesat ke sini..

mr.syazwan said...

alaaa wei biase la tu dlm group konpem ade problem nye.. ku nah kena gak...
klau da ssh nk control kite org SEPAK keluar dr group baru.. hahaa baru die tau langit tinggi ke x.. huhu

ko releks je.. k... jgn sampai ambik cuti k..
(^_^)

Dba Ghani said...

to secret > entah la weh...later aku slowtalk..tapi aku bru 1st time ngn dorang ni.
budak2 felda..adehh

Dba Ghani said...

to burn > yup...nasib baik aku x de bulu

Dba Ghani said...

to alien > thx sesat!! hehe...pe contest tuu

Dba Ghani said...

to wan ; ku msuk gak ofis..petang tu..hehe..lambat jer g punch kad aku..huhu..nsib baik x kena oti..hehe

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes