Salah ke Aku?!!


1st,
aku mau tanya kamu la

'salah ke aku meluahkan apa yg aku rasa?'

spt ketidakpuasan hati ini?
kelukaan hati ini??

KENAPA?!
pertikaikan apa yg ditulis oleh aku?

sedangkan aku sudah
memberi
INGATAN KPD kamu

yg ini blog
hanya utk
LEPAS GERAM!

tidak kah kau faham?!!

dan berdasarkan apa
header aku

'bila perasaan menjadi kejam'


kamu mahu aku bentangkan maksud header itu?!

AKU RASA tidak PERLU

kerana kamu sudah besar panjang utk berfikir.

ye,aku setuju kadang2
penulisan aku mnggambarkan
sifat aku yg agak
TIDAK BENAR
dari mata kasar.

Jika kamu menilai dari segi
pengasaran aku,
Adakah kamu menilai aku
dari segi kelembutan aku??

Sudah aku bilang sama kamu,

BILA KAMU SUDAH KENAL SAMA AKU

BARULAH KAMU MENGOMEN AKU!


tapi aku hanya insan biasa.
kadang2
tidak mengawal marah dan benci aku.
tidak mengawal kelabahan aku

TAPI PERNAH KAH KAMU

merasai sakit hati aku?!
merasai keperitan OTAK aku?!
merasai keterlukaan aku?!!

PERNAHKAH?!!!

Jika aku menulis sekadar suka2 kamu silap
aku menulis utk mintak

PANDANGAN KAMU,
MERASAI APA YG AKU RASA,
MEMBERI KATA2 PERANGSANG

walaupun kita x pernah bertentang mata,
tapi aku percaya
kita adalah insan
yg tdk sempurna
dan
saling membantu

Tapi aku TEGAKKAN DISINI,
kamu KENALI AKU DGN
SEBENARNYA
SEBELUM
MEMBILANG AKU

SEORG YG

@#$!#$%&*!@#$$





20 inbox:

Monkey D Luffy said...

erk... sabar... ujian berblogging tu

GiGGLinG GaL said...

dba..
sabor.. sabor..

dBa said...

lanun;sabar ? erm...baiklahh

dBa said...

gal;kau pun suruh aku sabar??
adehh

BigMouth said...

suke lagu ni.... hikss!! lari tajuk kan...hehehe...

dBa said...

mulut besar;hahaa...sye pun sukee!!!

nadia burn said...

mulut manusia..
xleh nak halang ape yg nk dikater

Dhada said...

Erkkk biasala tu, mmg ada manusia yg ta phm2 mksud kita .

Btw, chat box tade ka ?

dBa said...

nadia;tu,mulut org..kalut mulut buaya,boleh gak ikat.

dBa said...

dhada;x derr..mls laa...leceh jer...

mr.syazwan said...

x slh ko punn...
blog kan ala2 dairi kite..
so lantak la kn...
PEDULIKAN JEE WEI..
hahaha

wh0se said...

ANggap je dorang prihatin kat u...kalu xde orang begini hidup pasti sunyi...tak gitu...hehe

Dhada said...

Bengong . Letakla chatbox seketul kt tepi tu pyh aku nk ckp ngn kau .

dBa said...

dhada;ngeh3..x per la....aper slah nyee..

dBa said...

wan;lantak la kan???suke ati aku la kan...heheee...

dBa said...

whose;mksd kau??? dorang prihatin apa yg aku rasai ker?

»Tä§häbellä« said...

Huuh! bebetul lepas geram si dba ni hahaha..xpe simple je kata apa jee yg kita suka xyah amik peduli owang kata..blog kita..suke hati kitalah kan..

dBa said...

tasha;tu la psl..tapi nth ader dak tu mcm bengang sgt lak...pe prob pon x tau

penjenayah.merah.jambu. said...

napa ini dba?
ilek2...
kul eah..
epi sunday dba... :)

dBa said...

secret;napa aku?entah..x tau..haha

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes