X sukanyer!

Tadi aku tunggu
seorg kwn yg
agak tidak rapat
tetapi
aku berusaha utk merapatkn
hubungan kami tu.

Lama gak aku tunggu
dan
die dtg bersama

'honey'
die.

Paham x apa itu Honey?!
ok,aku ckp [kumbang]

dan kalu kumbang ,
mesti kamu paham kan??

Critanye

Entahla,kata aku cemburu,
aku pun x pasti,
tapi
terkenang2 la kenangan aku
bersama yg dulu.

Tiba2,perasaan tu jadi
BENCI!

isk!
BENCI aku tgk pulak.

huhu.

Mata aku ni kan gatal,
bile time
'bunga dan kumbang'
nak balik,
anak mata aku tajam pada
mereka.

Aku nmpak
kumbang peluk pinggang bunga

dan selebihnya aku x nmpak
sebab dlm gelap.
pencahayaan terhad.
dan aku x sempat nk SNAP pic
tok korang.

huaha

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes