BiLa Aku Belanja

Hari ini hari agak BESSTTTTT & Terbessttt antara BESTTTT

hik hik hik

okeh!

sebenarnya

aku..

aku.

aku

aku makan lunch dgn org yg TUA dari aku.

hehe

yela2

kang aku cakap tua marah lak mereka.

dorang muda mudi lagi.

hehe

****





ni la die

JEJaka BAIK PUNYE!!

hehe

masa time makan pun nak cover macho..

(nasib baik macho papa ni)

klik la link ni kalu nk tgk die lagi tepat!

En Framestone

****



yang ni plak

buah hati papa!!

hehe.

nama die

mama

hheee..

dorang ni mmg baik & sporting.

kalu nak usha blog atie ni,sila la tekan tekuk yer


Atie

****

haha.

jadi

KAMU yg suke JEJAKA itu,

JGN KACAU OK!

AKU AKAN JADI BATU

TOK HALANG KAMU.

HEHE.

****

best sgt2 today!

credit to Dba-coz blanje makan hari ni






16 inbox:

Bro Framestone said...

mne leh kredit ke diri sendiri huhu

Dba Ghani said...

pa;bole jerrr

Kapten Luffy said...

eh ko belanja? laaaa... pasal x ajak aku sekali...

Dhada said...

Siapakah ?
Sesi bertemu kwn blogger ehh ?

unknown said...

orang kata bila dapat makan free memang sedap sbb x payah kuar duet sdr...
bila nk blnja aku plk

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

dba byk duet, banjer org. kikiki ;)

Dba Ghani said...

a.nuar; x der la byk mana..stakat mkan nasi cmpur jer dorang tu... lepas la..
lagipun awl2 dulu,dorang blnje dba..

dorang mmg jenis x berkira tapi pa tu kemut duit

Dba Ghani said...

lanun;laaaaa,napa kau x mintk??

hehe..

aku minx num x bagii

Dba Ghani said...

dhada;dorang bukan kwn blogger,tapi senior dba laaa =)

Dba Ghani said...

khairil; ehek..ok,bila kau nk?
jom

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hahahahahah...
dba kredit kat diri sendiri?
wah! tersenyum aku..
ehem2..bile mao banje aku pulak ni..
:)

alien said...

la..
nape x cakap awal2..
kalo ko belanja dgn segera aku muncul

Dba Ghani said...

secret;oke!!!t aku blanje kauu!!!

yela,kat diri aku sediri

Dba Ghani said...

alien;mana aku tau kau nk muncul

Kipas said...

bukan senang nak dpata credit dr org... wat tok sendiri lagi sng... x yah tunggu org wat... kan2?? lalala~

Dba Ghani said...

kipas;lalalla~~~ hahaa,

betul3... mcm kata ipin upin.hehhehee

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes