BENTUK APA TU?

















Hai semua.Apa khabar? Aku sihat( walaupun x sihat).Hari ini aku nak kongsi sesuatu with kamu

Aku snap pada 080409 hari itu.Aku tengah tgk awan yg  nak ujan gitu...sedang aku usha2 awan tu, aku ternampak bentuk  yg ada kat awan tu.


Aku amati bentuk tu, tiba2 aku nmpak mcm bentuk ZODIAK SAGGITARIUS jer?  Aku tak tau la kalau bentuk tu,bentuk lain.tapi aku PASTI,bentuk tu berbentuk mcm org tengah hembus nafas sambil pengang lembing gitu~~.

Aku slalu nmpak bentuk2 awan ni.. Ada sekali aku nampk bentuk org tengah berdoa,ada skali aku nampak org tengah duduk...

Cuma aku belum nampak NAMA
ALLAH itu terukir. Aku NAK SGT TGK KEINDAHAN itu,mungkin belum sampai masanya lagi... Jika TUHAN tu,mahu aku lihat kebesarannya,insyaallah ada masa itu nanti..

Tapi bentuk2 itu sudah pun menunjukkan
ALLAH itu wujud dan berkuasa.

Renung2kan,selamat beramal~~


7 inbox:

sharamli said...

subhanallah

dBa said...

sharamli;subhanallah~

Monkey D Luffy said...

aah... macam nak baling lembing... tapi hembus nafas aku x perasan

mr.syazwan said...

Allah MAHA BERKUASA...
kalah ultraman tau..
huhu

SHAZREEN HAFIZEE said...

halusinasi ko tuh cik kak..

hehe...gurau..

ni LINK die http://permatangtua.blogspot.com/2009/04/tag-dari-aku-ayietapi-aku-bukan-ayie.html

Mu'az said...

Alhamdulillah...

Eazy Izzuddin said...

subhanallah.
Allah maha kuasa...

x fe2
nnti kelihatan..
insyallah..
=)

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes