Drag Me To Hell



Hai semua..salam sejahtera...

Hari ini cerita pasal movie yang kedua aku tengok setelah lama

X tengok..

Well,movie ni lama dah aku tgk,cume x menyempat nak POST..

hehe...biaslah terlebih rajin gitu..

So,ada sapa2 yang dah tgk cerita ni???

Comfirm ramai dah tgk...

So apa komen korang???

Bagi aku,cite ni ada juga nilainya...

dan romantiknya..

Kasih Sayang..Kesetiaan...Tabah..Kuat Semangat...Kuat Berusaha

Jadi bintang yang aku boleh bagi 3/5 stars laaaa..

Pendapat anda bagaimana?!

Jom cerita sket...




9 inbox:

unknown said...

x mnat tgk citer2 mcm ni

haha

sharamli said...

p tgk ngn pakwe erk...

i am perempuan said...

citer ni best gilaaaaaa....
rugi sape xtgk..
bdk laki pun ade yg takot tgk.
hahahha

WAWA GHANI said...

sapa yg tak minat tuh mmg BODOH!

HAHA, best la story ni..



(p/s: mcm lah aku da tgk sgt! ckp je lbh!)

Dba Ghani said...

khairil ; aku pun x mint....sje je nk tnya komen mereka

Dba Ghani said...

sharamli ; kau psikik aku ka??

Dba Ghani said...

nadia ; haaaaa..takot mmg takot..tpi ending..mak aii....sabar je laaa

Dba Ghani said...

dik; kau la tu x tgk

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

tajuk tanak gempak lagi,
bunyik cam scary je..
tp aku ni sgt tak layan movie,.hoho..

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes