Malaysia Standard


Hari ni baru aku lihat pentingnya diri org2 yg bawak motor ni....

isk...

Tak hormat hak asasi betol..

huhhuu..

Itu kotak kuning tok kereta parking..bukan motor..

tu la malaysia standrd..

isk!



x paham aku napa jdi cam tu..

kereta nak parking jdi x ada tempat..aiseh...

pentingkan diri ler..

tapi yg paling ketara bila,

kotak kuning kat jalan tu,org slalu wat bodo jer..

sebab mereka selalu pikir tiada siapa nak parking atau msuk junction kiri atau kanan.

asl ek?!!




8 inbox:

penulis cyber said...

biase la...

diorg igt moto diorg mcm krete kot..

;)

daku ade jee...

cume jarang2...

bdan pn x brape sehat...

;(

Dhada said...

Sebab tiada kesedaran dlm diri mereka .

lili11 said...

Biasa larr ... Yang herannya, tak ker bebudak motor ni sedar, kalau eksiden, salah die ker, salah org ker, die gak yang sakit luka sana sini ... Still nak celah sana sini ...

Precious

Dba Ghani said...

pen.cyber ; kau ni...isk!windu aku! heeeeeeeee

Dba Ghani said...

dhada ; tiada kesedaran kerana kelebihan kepentingan diri

Dba Ghani said...

lili ; haa..tau x pe

pauhputik said...

kawe nie pon rider gak

kekadang x dak tempat parking

yang dekat, so guna je la tempat

parking kete. :p

Dba Ghani said...

pauh putik ; agak2 ler....nak ambik parking keta kot..kasi tinggalkan place tok keta laaa ;]

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes