Keadaan

Kadang2 keadaan buat kita tersepit.


buat kita tak tahu antara dua


buat kita x tahu mana keputusan yg lebih baik






dan kadang kala kita dirasa mahu keadaan kita ini difahami

di mengerti dgn sebaiknya...

cuma,itulah..insan..

bukan semua insan itu sempurna..

ada kelemahan dan kelebihan sendiri...

dan itulah meneguhkan perasaan antara satu sama lain!



17 inbox:

♥ ana_bp86 ♥ said...

sll bler jadi cam 2...mle la serabut nak uat keputusan....huhuhu

Dhada said...

Sebab itu, manusia perlu berFurqan yakni membezakan antara hak & bathil :)

Zamz said...

doa je byk2 mintak petunjuk

sharamli said...

tp sedih kan kal0 s0rang p0n xleh nak phm kita...

dotblogspotdotkom said...

"buat kita x tahu mana keputusan yg lebih baik"...

apa lagi... pilihlah uncledOt...huhuhuhu memang tak menahan....

pauhputik said...

salam kenal

manusia tiada yang sempurna

walaupun sempurna di mata manusia

yang lain, tapi setiap orang tetap

ada kelemahan

p/s: dah klik iklan nuff kamu, nanti datang klik di blog saya pulak ye...
-peace-

Dba Ghani said...

ana ; ha..bukan u je yg serabut..aku pon

Dba Ghani said...

dhada ; aku sokong!

Dba Ghani said...

zam ; ya.HANYA DIA KITA MEMINTA

Dba Ghani said...

sharamli ; mmg sedih..tapi dlm kelemahan,ada kekuatan

Dba Ghani said...

uncle dot ; haaaaa..pilih u?!!! bahaya!!!!

Dba Ghani said...

pauh putik ; heeeeeeeee,,dlm kelemahan ada kekuatan

Zura said...

salam...thanks view my blog...peaceee

Dba Ghani said...

zura; peace

.Cik Nana. said...

apsal touching sgt ni?
wahaha..
aku lapa!!

Dba Ghani said...

nana; gi makn!!1

alien said...

ni ape feeling2 nie

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes