Mendingin

mendingin ..

jiwa kacau..



hati luka..

hati pedih..

kedinginan yg tinggi..

entah..

aku jadi kosong!

asal ?

aku x tau..

aku pentingkan diri???

bodoh tol aku...

aku jdi murung...

begapnya aku!!!

aduh...

biarlah dingin itu aku ikot arusnya..

tetaplah tahan hati ini...urgh!



2 inbox:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

alahaiii cik dba.... layan jiwa kacau rupa nye...huhuhuhu

udah la tu... jgn dilayan sgt la...

Dba Ghani said...

kadang2,kena layan jugak....kita kan manusia yg ada perasaan?

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes