Bait-bait Kenangan Pahit :)

kenangan itu mmg pahit.. dan samalah dengan kenyataan asli pun pahit juga,
aku ni x pernah lagi gagal dalam pekerjaan! 
 walaupun pernah gagal dalam percintaan 
 walaupun gagal dalam pelajaran (tapi berjaya bangkit k) 
 tapi semuanya benar diduga dan terduga..
                                                      mungkin aku ni banyak sgt dosa kot


Mungkin ada hikmahnya juga Allah tu beri pada aku sebab aku

bersengkokol dengan org-org yang ANTI BANGET sama itu BOS aku :p
 ( x berkat,dan jangan cuba amalkan okay)!
KALAU NAK TAU MCM MANA TU.. TERUSKAN BACA!! BANYAK RAHSIA AKAN DIBONGKARKAN

0 inbox:

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes