Tolong! Awek Aku Pontianak!

hai.. hahahaa..

kelmarin maxis anta msg!

'TAHNIAH! anda dapat 2 tiket menonton Tolong!Awek Aku Pontianak!
di TGV Wangsa Walk 5/7,7.30 pm.'





okay! dari excited,menjadi kurang sket,coz Liyana Jasmay datang LAMBAT!!!!
>
dan terus menjadi excited bile LJ masuk ke seating 1,
lalu buat aku terus tidak bermaya bila x dapat bergambar ngan LJ sebab
aku kene balik awal..dan aku sampaikan kat PIAN,BFF BOB,
tapi lama giler LJ nak keluar / pian x sampaikan..
aku terus bla je la...
ape2 pun..mmg sedih.

HARAP MAKLUM..
pasal criter 8/10..boleh dikatakan lawak..dan watak hero juvana tu,
sangat lurus bendul.. dan best! hahaa..
semua best laaa.. tgk la cite ni nanti yer!


ni tiket yg sangat mahal tau!!!



bersama dengan hero :)



nak jugak poster ni!! dan dapat jugak!!!



nana yang manja :)


adik aku jer yg rajin bergambar dngan NURUL WAHAB & PIAN..

aku hanya nk LJ yang tinggal kenangan.. huuu

2 inbox:

.Cik Nana. said...

nape ckp nana manja?

hik3..

dotblogspotdotkom said...

huhuhu.... esok lusa dapat le donload cite nih...

Labels

Share (39) Suka (27) Duka (21) KENANGAN PAHIT (10) Pening (8) Pelik (6) Merapu (5) Puitis (5) Tag/Award (5) Movie (4) Artis (3) Cuti (3) ikhlas (1)

TERAFFIC JAM :)


widgeo.net
 
PERASAANKU KEJAM © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes